jeudi 24 mars 2016

Aux damoyselles paresseuses d'escrire à leurs amys Des Nonnes, qui sortirent du couvent pour se aller recréer D'aliance de pensée Clément Marot ( Poèmes France )

Afficher l'image d'origine
ciryline.centerblog.net


                                    Aux damoyselles paresseuses d'escrire
                                                  à leurs amys

               Bon jour : et puis, quelles nouvelles ?
          N'en sauroit on de vous avoir ?
          Si brief ne m'en faictes savoir,
          J'en feray de toutes nouvelles.

               Puis que vous estes si rebelles,
           Bon vespre, bonne nuycte, bon soir,                                                lesfilsetmoi.canalblog.com 
Afficher l'image d'origine                   Bon jour.                                                                                        

            Mais si vous cueillez des groseilles,
            Envoyez m'en : Car pour tout voir,
            Je suis gros, mais c'est de vous veoir
            Quelque matin mes damoyselles :                                           
                    Bon jour.


                                                                              Clément Marot


dame-licorne.pagesperso-orange.fr                                                       *************
Afficher l'image d'origine

     






                                     Des Nonnes, qui sortirent du couvent pour
                                                        se aller recréer

                      Hors du couvent, l'autrehyer soubz la couldrette,
            Je rencontray mainte Nonne proprette
            Suyvant l'Abbesse en grand dévotion.
            Si cours apres, et par affection
            Vins aborder la plus jeune et tendrette.

                 Je l'arraisonne, elle plainct et regrette,
            Dont je cogneu ( certes ) que la pouvrette
            Eust bien voulu autre vacation
                    Hors du couvent.                                                                   racontemoilhistoire.com
Afficher l'image d'origine
                Toutes avoient, soubz vesture secrette
            Ung tainct vermeil, une myne saffrette, 
            Sans point avoir d'amours fruition.
            Ha ( dis je lors ) quelle perdition
            Se faict icy, de ce dont j'ay souffrette,
                    Hors du couvent.


                                                                      Clément Marot


 enboutdetable.blogspot.com                                                     *************
Afficher l'image d'origine
                                        D'aliance de pensée

                Ung Mardi gras, que tristesse est chassée,
            M'advint par heur d'amytié pourchassée
            Une pensée excellente et loyalle :
            Quant je diroys digne d'estre royalle,
            Par moy seroit à bon droict exaulcée.

                Car de rymer, ma plume dispensée
           Sans me louer peut me louer la pensée, 
           Qui me survint dansant en une salle        
Afficher l'image d'origine                                                                   Ung Mardi gras.

                C'est celle qu'ay d'alliance pressée
            Par ses attraictz : laquelle à voix baissée
            M'a dit : " je suis ta pensée féalle,
            Et toy la myenne, à mon gré cordialle ".
            Nostre alliance ainsi fut commancée
                         Ung Mardi gras.


                                                                                                                   
maitrerenardinfo.wordpress.com
                                                                                  Clément Marot

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire